Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 1.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 2.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 3.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 4.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 5.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 6.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 7.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību darba raksturojumi Latvijas presē 2010.gada publikācijās', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Lai raksturotu sabiedrisko attiecību darbu Latvijas preses 2010. gada publikācijās, izvēlējos rakstu „ Kā Cēzars sabiedriskās attiecības lietoja” (skat. 1 pielikumā), kura autors ir Jānis Riņķis, kas ir pazīstams arī kā SIA „PR Holding” valdes priekšsēdētājs un viens no spilgtākajiem jaunās paaudzes sabiedrisko attiecību speciālistiem Latvijā. Viņš šajā jomā strādā kopš 2004. gada. Ar šo publikācija, kas publicēta 2010. gada 14.decembrī, ir iespējams iepazīties portālā blogi.nozare.lv.
Literatūrā sabiedrisko attiecību definīcija ir skaidrota kā vadīšanas funkcija- savstarpēji izdevīgu sakaru nodibināšana un uzturēšana starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas minētās iestādes veiksmes un neveiksmes.1
Rakstā autors sabiedrisko attiecību jēdzienu skaidro, kā vēlmi ietekmēt sabiedrisko domu, kas ir radusies jau krietni vien agrāk, nekā pieņemts uzskatīt (sabiedrisko attiecību jēdziens ir radies 19. gadsimtā un turpinājies attīstīties 20. gadsimtā sākumā2), jo vēlme ietekmēt sabiedrisko domu ir eksistējusi kopš pašiem cilvēces pirmsākumiem. Autors arī piebilst, ka jēdziens „propaganda” vēlāk ticis pārsaukts par sabiedriskajām attiecībām un, ka sabiedriskās attiecības esot pārtaisītas par biznesu tieši 20. gadsimtā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants