Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Slavenību komunikācijas process Twitter.com', 1.
  • Eseja 'Slavenību komunikācijas process Twitter.com', 2.
  • Eseja 'Slavenību komunikācijas process Twitter.com', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Tika izvēlēti simts publiski pieejami konti Twitter mājas lapā, no kuriem 40 bija korporācijas,30 nejauši izvēlēti konti un 30 slavenību konti. Slavenības, kuras tika izvēlētas darbojas tādās jomās, kā – sports, aktiermāksla, mūzika, politika un žurnālistika. Kopā bija jāanalizē vairāk 90 tūkstoši tvītu, lai noskaidrotu cik lielā mērā komunikācija kalpo kā sevis popularizēšana un mikro slavenību izplatīšana. Tika konstatēts, ka haštagi tiek izmantoti, lai sazinātos ar kādu citu personu, lai retvītotu ziņu vai lai to redz lielāka auditorija.Vieni no slavenību biežāk lietotajiem haštagiem, šī pētījuma ietvaros–foodrevolution, London, worlddarts. Šis pētījums parādīja to, ka korporācijas, slavenības un citi Twitter lietotāji visbiežāk izmantohaštagus ar uzņēmumu nosaukumiem, produktiem vai saukļiem. Tie tiek publicēti ar mērķi, lai to redz pēc iespējas lielāka auditorija un būtu ieinteresēta noteiktajā precē, produktā.
Pēc veiktajiem pētījumiem var secināt to, ka Twitter.com ir vieta, kura ir attīstījusies diezgan strauji un ir populāra visā pasaulē. Mēs vēlamies uzzināt vairāk privātas informācijas par sabiedrībā atpazīstamajiem cilvēkiem. Ir iespēja, ka viņu tvītiveicinās kāda uzņēmuma produkta vai pakalpojuma pārdošanu, ja tie izteiks pozitīvas atsauksmes un ieteiks izmēģināt pašiem vai jautās sekotāju domas par to.

Autora komentārsAtvērt
Atlants