Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklāmas, kas uzrunā   
  Berlitz   
  Coca-Cola   
  Asics   
  Reklāmas, kas kaitina   
  Dormeo   
  Baneri interneta saitēs   
  ZaZoo   
  Reklāmas, kuras ir neētiskas   
  AXE   
  IKEA   
  Barnardo’s   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Barnardo’s
Reklāmā attēlota vardarbība, ņirgāšanās par analfabētismu un narkotiku lietošana. Reklāma ir ar spēcīgu domu un ir veidota lai informētu cilvēkus, ka šādas lietas notiek katru dienu. Šī reklāma attēlo realitāti, bet reklāma tik un tā ir neētiska un to nevajadzētu rādīt plašākai publikai.

Secinājumi
Ikdienā mēs sastopamies ar daudzām reklāmām. Dažas ir gairlaicīgas un kaitinošas, citas ir rupjas neētiskas , bet starp šīm visām ir atrodamas arī interesantas reklāmas.
Šo prezentāciju veidot bija ļoti jautri, jo bija iespēja apskatīties daudzas dažādu tautu un kompāniju reklāmas, kas man likās interesanti.
Grūtības sagādāja piemērotāko reklāmu izvēlēšanās, bet visvieglāk bija veidot prezentācijas noformējumu .

Autora komentārsAtvērt
Atlants