Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 1.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 2.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 3.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 4.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 5.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 6.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 7.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 8.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 9.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 10.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 11.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 12.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 13.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 14.
  • Konspekts 'Eksāmena atbildes "Ārvalstu tiesību vēsture"', 15.
Darba fragmentsAizvērt

ĀTV pēta Tiesību rašanos un attīstību dažādos laika posmos, valstīs, iekārtās.
Izpētes mērķi:
izpētīt T rašanos un attīstību
salīdzināt T rašanos un attīstību starp dažādām valstīm
salīdzināt seno laiku T ar mūsdienu T, prognozēt to tālāku attīstību
Kā studiju kurss izveidojās tikai 19.gs.
Avoti: tiešie

ĀTV pētīšanas metodes:
Vēsturiskā – tiek izzināta s-iskā dzīve, tiesiskās attiec to attīstībā, izmaiņās un kopsakarībās
Socioloģiskā – apskatot jebkuru laika periodu, analizē s-isko iekārtu, s-bas struktūru, ņemot vērā tradīcijas un morāles normas
Salīdzinošā – var salīdzināt 1laika periodā esošās T vienlaicīgi un var salīdzināt dažādas T 1 valstī dažādos laika posmos
Sistēmu analīzes – var izdalīt elementus, kas satur svarīgāko kādai valstij laikmetā vai tādu elementu uzdalīšana, kas veido jaunas oriģinālas parādības
Hermenētikas – senu textu tulkošana, T pieminekļu izskaidrošana
Dialektiskā – ievērojot pretstatu vienības likumos, redzēt attīstību kopumā, saskatīt pretstatus un to apvienošanos augstākā attīstības pakāpē
Loģikas metodes – indukcijas (no atsevišķā un vispārējo)
dedukcijas (no vispārējā uz atsevišķo…

Autora komentārsAtvērt
Atlants