Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāma televīzijā', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma televīzijā', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma televīzijā', 3.
  • Prezentācija 'Reklāma televīzijā', 4.
  • Prezentācija 'Reklāma televīzijā', 5.
  • Prezentācija 'Reklāma televīzijā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Kas izvēlas reklāmu televīzijā
Televīzija ir ideāls reklāmas nesējs uzņēmumiem, kas grib plaši reklamēt savu preci vai radīt ap to ažiotāžu.
Televīzijas reklāma ir visiedarbīgākā, jo veido ļoti uzskatāmus un pārliecinošus vizuālos tēlus.
TR-tas ir ļoti dārgs reklāmas līdzeklis, kas prasa daudz vairāk laika, domu, naudas nekā jebkurš cits.
TR tradicionāli izmanto firmas, kas vēlas izplatīt informāciju ļoti plašam klientu lokam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants