Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 1.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 2.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 3.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 4.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 5.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 6.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 7.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 8.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 9.
  • Referāts '"Latvijas Pasta" izvērtējums pēc izcilības modeļa kritērijiem', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Pašlaik ir izveidojusies situācija, kad, salīdzinot ar citu nozaru intensīvās konkurences apstākļiem, pasta nozare attīstās daudz mierīgāk. Latvijā ir daudz mazāk ar pasta pakalpojumiem saistītu komersantu, nenotiek karsti publiski strīdi starp konkurentiem. Tomēr, sākot ar 2009.gada 1.janvāri, ir paredzēta pilnīga pasta tirgus liberalizācija, un Latvijas Pasts zaudēs monopoltiesības, tādēļ, lai uzņēmums būtu veiksmīgs un spētu konkurēt prasīgajā mūsdienu tirgus situācijā, ir nepieciešams izstrādāt kvalitātes vadības sistēmu (turpmāk – KVS).
Tas ir darbietilpīgs un komplekss process un prasa ne vien augstākās vadības aktīvu iesaistīšanos un atbilstošas motivācijas veidošanu darbiniekos, bet arī katra darbinieka ieinteresētību un līdzdalību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants