Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 1.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 2.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 3.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 4.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 5.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 6.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 7.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 8.
  • Referāts 'Tehnoloģijas, to loma viesu uzņemšanas dienestu darba nodrošināšanā', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VIESU UZŅEMŠANAS DIENESTU TEHNOLOģISKAIS APRĪKOJUMA NEPIECIEŠAMĪBA    4
1.1.  Informācijas atlasīšana un apskatīšana    4
1.2.  Rezervācijas process    5
1.3.  Vispārējā komunikācija    6
1.4.  Pieredze izvēlētajā viesu uzņemšanas dienestā    7
  SECINĀJUMI    8
  INFORMĀCIJAS AVOTI    9
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Apkopojot pieejamo informāciju, secinu, ka IT risinājumu klātbūtne un kvalitatīva implementēšana ir nepieciešama informācijas atlasīšanai, apskatīšanai, analizēšanai, kā arī rezervācijas procesa veikšanai, jo tās spēj uzlabot klientu vispārējo pieredzi saistībā ar viesu uzņemšanas dienestu.
2. Secinu, ka korekta un atbilstoša pieeja IT risinājumu ieviešanai ir ļoti svarīgs nosacījums, īpašu uzmanību pievēršot informācijai, kas nonāk tiešsaistes vietnēs, kā arī kādā formāta ir šīs tiešsaistes vietnes.
3. Secinu, ka tiešsaistes vietņu esamība ir viens no svarīgākajiem IT risinājumiem dienesta darbībai, jo tā ir pamatvieta, kas satur informāciju, ko nodrošina pats pakalpojuma sniedzējs, attiecīgi, šai vietnei būtu jābūt lietotājiem draudzīgai un jāspēj pielāgoties dažādām tehnoloģijām (mobilie tālruņi, portatīvie datori, u.c.,), jeb tai ir jābūt responsīvai. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants