Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 1.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 2.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 3.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 4.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 5.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 6.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 7.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 8.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 9.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 10.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 11.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 12.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 13.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 14.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 15.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 16.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 17.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 18.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 19.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 20.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 21.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 22.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 23.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 24.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 25.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 26.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 27.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 28.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 29.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 30.
  • Biznesa plāns 'Organizācijas projektēšana', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas vispārējs apraksts    3
2.  Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas    4
3.  Organizatoriskā struktūra    6
4.  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze    7
5.  Organizācijas darbības plānu sistēma    9
6.  Darbinieku motivēšana organizācijā    11
7.  Organizācijas darbības kontrole    13
8.  Vadīšanas stils    15
9.  Neformālās grupas organizācijā    17
10.  Organizācijas kultūra    18
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. SIA LES piedāvā plašu griezējinstrumentu un to apkopes pakalpojumus.
2. SIA LES misija ir kļūt par līderi cietkausējuma kokapstrādes instrumentu ražošanā Latvijā, nodrošināt kvalitatīvas produkcijas izgatavošanu, kā arī savlaicīgus un ātrus remonta un servisa pakalpojumus. Misijas sasniegšanai uzņēmums ir izvirzījis vairākus stratēģiskos, taktiskos un operatīvos mērķus.
3. SIA LES sastāv no 3 vadības līmeņiem. Uzņēmuma valdi veido divi cilvēki – komercdirektors un tehniskais direktors.
4. Darba organizēšana un lēmumu pieņemšana uzņēmumā noris virzienā no „augšas” uz „leju”, kas pa līmeņiem tiek atbilstoši sadalīta darba vadītāju un uzraugu ziņā.
5. Uzņēmuma iekšējo vidi tiešā veidā ietekmē ārējā vide, kas nosaka nepieciešamo produkcijas pieprasīju. Pats svarīgākais vienmēr ir klienti, jo viņi ir tie, kuru dēļ uzņēmums pastāv.
6. Uzņēmums tuvākajos gados plāno īstenot tādu stratēģisko mērķi, kā uzņēmuma paplašināšanās Latvijas teritorijā.
7. SIA LES galvenais taktiskais mērķis ir piesaistīt jaunus finansējuma avotus.
8. Uzņēmums darbiniekiem izmaksā gabaldarba algas. Darbinieki ir ieinteresēti saražot pēc iespējas vairāk un kvalitatīvāk, jo tas tiešā veidā ietekmē algas apjomu. Labākie darbinieki vienreiz gadā tiek apsveikti.
9. Uzņēmumā vislielākā atbildība ir tehniskajam direktoram, jo viņš kontrolē visus uzņēmuma resursus. Sagādnieks, remonta meistars un darbinieki kontrolē darbības plānu īstenošanu. Šie darbinieki ir ļoti svarīgi uzņēmuma sekmīgā darbībā. Komercdirektors ir saistīts ar ļoti svarīgu resursu kontroli – finansu resursu kontroli.
10. Uzņēmumā pastāv jauktais vadīšanas stils, kurš vairāk tiecas pēc autoritāras varas, bet tai līdzās pastāv arī demokrātija – SIA LES pielieto vadīšanas stilus vadoties pēc situācijas.
11. SIA LES pastāv 3 neformālās organizācijas grupas - komercnodaļas darbinieki, kuri apmeklē dažādus kultūras pasākumus, hokeja fani un smēķētāji.
12. Mūsu analizētajā uzņēmumā pastāv noteikta organizācijas kultūra – tā atspoguļo darbinieku savstarpējās attiecības, uzņēmuma vizuālo tēlu un tradīcijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants