Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 1.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 2.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 3.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 4.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 5.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 6.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 7.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 8.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 9.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 10.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 11.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 12.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 13.
  • Konspekts 'Prakses dienasgrāmata', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Veicināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret pavasara svētkiem, lieldienām, svētku atmosfēru ģimenē un dabā – iztēlojoties, līdzpārdzīvojot un radoši darbojoties ar cālīša Harija tēla palīdzību, kā arī bagātināt zināšanu pieredzi par pavasari un tās daudzveidību.


UZDEVUMI:
1. Paplašināt un nostiprināt bērnu priekšstatus par pavasara svētkiem (lieldienām), svētku atmosfēru ģimenē un dabā .
2. Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
3. Sekmēt bērnu runas attīstību un matemātisko priekšstatu veidošanos.
4. Veicināt bērna iztēli un radošo domāšanu.
5. Turpināt nostiprināt muzikālās dzirdes, atmiņas un ritma attīstību.

APAKŠTĒMAS:
1. Cālītis Harijs un pavasaris.
2. Cālītis Harijs un Lieldienu olas.
3. Cik sver ola?
4. Kā uzvedās olas ūdenī?
5. Cālīša Harija svētki.

Autora komentārsAtvērt
Atlants