Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 14.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 15.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 16.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēma', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Kvalitātes jēdziens un kvalitētes vadības sistēma    3
2.  Starptautiskās Standartizācijas organizācijas (ISO) saimes standarti    5
3.  Kvalitātes sistēmas principi    7
5.  Kvalitātes sistēmas ārējās un iekšējās priekšrocības    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās kvalitātes vadības sistēmas ieviešana ir atzīts ceļš uz efektīvu uzņēmumu darbību. To nodrošina tas, ka šīs sistēmas mērķis ir klientu vajadzību un vēlmju piepildīšana, kā arī efektīva kvalitātes vadība un plānošana ražotajiem produktiem vai sniegtajiem pakalpojumiem. Kvalitātes vadības sistēma ir labas vadības prakses pamats katram uzņēmumam. Tas ir dzīves veids, domāšanas veids un jauna uzņēmuma kultūra.
Vēl nesen Latvijā valdīja uzskats, ka kvalitātes vadības sistēmas interesē tikai tos uzņēmumus, kuri nodarbojas ar ražošanu. Tomēr arvien vairāk arī publiskais sektors pievēršas kvalitātes ieviešanas jautājumiem. To ietekmē pieaugošā konkurence pakalpojumu sniedzēju starpā, radot sabiedrībā vēlmi saņemt atbilstošas kvalitātes pakalpojumu arī publiskajā sektorā.
Kvalitātes ieviešanas jautājumu aktuālu padarīja Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, jo pievienošanās Eiropas Savienībai nenozīmē tikai to, ka mums tiek piedāvātas jaunas iespējas, bet arī no mums tiek prasīta kvalitatīva un teicama darbība visās jomās. Līdz ar to aktuāla ir prasība paaugstināt uzņēmumu darbaspējas un produktu vai pakalpojumu kvalitāti.
Mūsdienās straujām pārmaiņām ir pakļauti visi biznesa vidē darbojušies uzņēmumi un tie, kuri ātrāk un labāk spēs pielāgoties pārmaiņām, pārsteigs savus konkurentus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants