Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Džordža Orvela darba "Dzīvnieku ferma" analīze', 1.
  • Konspekts 'Džordža Orvela darba "Dzīvnieku ferma" analīze', 2.
  • Konspekts 'Džordža Orvela darba "Dzīvnieku ferma" analīze', 3.
  • Konspekts 'Džordža Orvela darba "Dzīvnieku ferma" analīze', 4.
  • Konspekts 'Džordža Orvela darba "Dzīvnieku ferma" analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Ar labām oratora un pārliecināšanas spējām ir iespējams „izmainīt” pagātni, tas ir, likt masai noticēt, ka kaut kas ir vai nav noticis, kā tas noticis.
Ne vienmēr dzīvē labam atmaksā ar labu – Bokseris rāvās visu mūžu, alki ticot Napoleonam, taču beigās, kad viņa spēki un lietderīgums ticis izsmelts, no viņa vienkārši atbrīvojas.
Neizglītotas masas ir daudz vieglāk apmānīt un pakļaut saviem mērķiem – cūkas pārkāpa baušļus, bet, tā kā neviens tā īsti nemācēja lasīt, netika pierādīta viņu vaina.

Mans guvums/ zaudējums lasīšanas procesā
Vieglā valodā ar alegoriju palīdzību noskaidroju kā no cēla mērķa par utopiju var pāriet uz nežēlīgu totalitārismu;
Ar jaunu interesi pārskatīju vēstures notikumus;
Iepazinos ar pasaulē populāru darbu;
Izpratu teicienu „Visi dzīvnieki ir vienlīdzīgi, bet daži dzīvniek ir vienlīdzīgāki par citiem.”

Atlants