Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 12.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 13.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 14.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 15.
  • Prezentācija 'Cauruļvadu transports Latvijā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Attīstība
Tostarp pagājušā gada ceturtajā ceturksnī naftas produkti pa maģistrālo naftas produktu vadu transportēti 1,318 miljonu tonnu apmērā, kas ir par 98,4% jeb 654,1 tūkstoti tonnu vairāk nekā 2009.gada attiecīgajā laika periodā, kad naftas produkti pa maģistrālo naftas produktu vadu tika transportēti 664,4 tūkstošu tonnu apmērā.

2009.gadā kopumā naftas produkti pa maģistrālo naftas produktu vadu tika transportēti 3,771 miljona tonnu apmērā, kas ir par 25,1% jeb 1,262 miljoniem tonnu mazāk nekā pirms gada, kad transportēja 5,033 miljonus tonnu.
Cauruļvadus Polocka-Ventspils un Polocka-Mažeiķi Latvijas teritorijā apkalpo Latvijas un Krievijas kopuzņēmums “LatRosTrans”, kura īpašnieki ir Latvijas holdingkompānija “Ventspils nafta” un Krievijas naftas produktu cauruļvadu monopolists “Transņefteprodukt”.

Cauruļvada ģeogrāfiskais izveidojums
Cauruļvadu transporta sistēmas, būdamas stacionāras ģeogrāfiskā nozīmē, savieno divus punktus, starp kuriem eksistē liela apjoma kravu plūsmas ilgākā laika periodā. Lai šīs sistēmas varētu padarīt ģeogrāfiski mobilākas, tad maģistrālos stacionāros cauruļvadus savieno ar vietējas nozīmes pieved vai noņēmējcauruļvadiem, kuri izveidoti pārvietojami, vai arī ar citiem transporta veidiem, kas nogādā kravu tieši no vai uz nepieciešamo vietu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants