Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 1.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 2.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 3.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 4.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 5.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 6.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 7.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 8.
  • Referāts 'Mācību stundas analīze un skolotāja pašvērtējums ', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģijas teorija un skolu prakse liecina, ka skolēnu audzināšanas rezultāti, viņu vispusīgā attīstība ir atkarīga gan no prasmīgi vadītām mācībstundām, gan no mērķtiecīgas viņu mācīšanas un audzināšanas ārpusstundu laikā. Bērniem ir jāiemāca iegūtās zināšanas izmantot, padziļināt un paplašināt, nostiprināt prasmes un iemaņas, uzkrāt radošās darbības pieredzi. Līdz ar to viņos veidojas emocionāli vērtējoša attieksme pret dabu un sabiedrību. Veidojas vispusīgi attīstīta personība. Gan skolotājiem, gan vecākiem ir jāapzinās, ka skolas un ģimenes pamatā ir humānisma, pedagoģijas uzdevumu un principu vienotība.
Katram skolotājam ir jābūt pamatzināšanām par skolas iekšējās un ārējās vadības struktūru, par skolas vadītāja darba formām un metodēm, par prasībām, kas tiek izvirzītas skolotājam un skolniekiem.…

Atlants