Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Evolūcija', 1.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 2.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 3.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 4.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 5.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 6.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 7.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 8.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 9.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 10.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 11.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 12.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 13.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 14.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 15.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 16.
  • Prezentācija 'Evolūcija', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Anatomija:
pētījumi par ķermeņa struktūru, tās orgāniem, audiem, šūnām. Fizioloģija ir zinātne, kas izskata holistiska organisma funkcijas, atsevišķus orgānus un to sistēmas. Psiholoģija ir zinātne, kas izskata vispārējos garīgās attīstības likumus un konkrētas personas individuālās un personīgās īpašības. Higiēna ir zinātne, kas izskata apstākļus cilvēka veselības saglabāšanai, pareizai savas dzīves, darba un atpūtas organizēšanai.

Secinājums.
Cilvēka evolūcijā vissvarīgākā loma ir ne tikai bioloģiskajiem faktoriem, bet arī sociālajai (runai, darbaspēka aktivitātei un sociālajai uzvedībai). Izglītības un apmācības procesā tiek pārnestas cilvēka īpašības, ko izraisa sociālie faktori. Vēlāk sociālie modeļi kļuva svarīgi cilvēka evolūcijā. Tā kā cilvēks ir bioloģiska un sociāla būtne, tas nosaka viņa īpašo stāvokli. cilvēks gāja garu ceļu evolūcijai. Cilvēks ir dzīvnieku pasaules produkts. Cilvēks ir biosocial būtne. Mūsdienu cilvēks ir ļoti organizēts uz Zemes, kam ir apziņa un runa.

Atlants