-
Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma vispārīgā informācija | 3 |
2. | Misijas, vīzijas un stratēģiskā mērķa formulēšana | 4 |
3. | Uzņēmuma SVID analīze | 5 |
4. | Uzņēmuma PEST analīze | 6 |
5. | Stratēģiskā karte | 7 |
6. | Līdzsvaroto rādītāju sistēma | 8 |
7. | Uzņēmuma vadības diagramma | 10 |
. Misijas, vīzijas un stratēģiskā mērķa formulēšana
Misija:
• Atbilstoši pieprasījumam nodrošina pieejamus un drošus kvalitatīvus iekšzemes pasažieru pārvadājumu pakalpojumus pa dzelzceļu;
• Efektīvi izpilda uzņēmuma noteiktos mērķus un uzdevumus;
• Nodrošina uzņēmumam darba kultūru, kura balstās uz godīguma, atklātības, profesionalitātes un atbildības principiem;
• Pozitīvi motivē savus darbiniekus.
Vīzija: Uz pasūtītāja vajadzībām vērsts, efektīvs uzņēmums, kas ar modernu ritošo sastāvu nodrošina pieejamus un drošus, ērtus, ātrus un kvalitatīvus iekšzemes pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu.
Stratēģiskais mērķis: Iegūt pietiekošu tirgus daļu un klientu bāzi lai nostabilizētos finansiālie rādītāji un uzņēmums būtu rentabls. Vienlaicīgi uzlabot informācijas plūsmu uzņēmuma iekšienē un uzlabot pakalpojuma sniegšanas kvalitāti.
Stratēģiskā mērķa realizācijas uzdevumi:
• ritošā sastāva atjaunošana;
• regulārā intervāla grafika ieviešana Rīgā un Pierīgā;
• sabiedrības darbības efektivitātes paaugstināšana;
• jaunu pakalpojumu ieviešana;
• pasažieru apkalpošanas kvalitātes uzlabošana;
• integrēšanās Rīgas pilsētas sabiedriskā transporta sistēmā.
…
Saturs 1. Uzņēmuma vispārīgā informācija 2. Misijas, vīzijas un stratēģiskā mērķa formulēšana 3. Uzņēmuma SVID analīze 4. Uzņēmuma PEST analīze 5. Stratēģiskā karte 6. Līdzsvaroto rādītāju sistēma 7. Uzņēmuma vadības diagramma