Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 1.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 2.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 3.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 4.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 5.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 6.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 7.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 8.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 9.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 10.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 11.
  • Prezentācija 'Viesnīcu pakalpojumu apraksts', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Studiju darba mērķis un uzdevumi
Studiju darba mērķis ir novērtēt viesnīcu pakalpojumu piedāvājumu tūristiem;

Studiju darba uzdevumi:
iepazīties ar literatūru un teoriju par viesnīcas produktu un pakalpojumu veidošanu;
apzināt un izpētīt lielāko Rīgas viesnīcu papildpakalpojumu klāstu;
salīdzināt un novērtēt lielāko Rīgas viesnīcu papilpakalpojumu klāstu, dot priekšlikumus papildpakalpojumu pilnveidošanai;
aprakstīt Rīgas viesnīcu darbību un sniegtos papildpakalpojumus tūristiem, par piemēru ņemot sekojošas viesnīcas „Maritim Park Hotel”, „Radisson SAS Daugava Hotel”, „Elephant Hotel”, „Reval Hotel Latvia”;
apkopot secinājumus un izteikt priekšlikumus.
Viesmīlības industrijas attīstība
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares. Savukārt, ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša komercdarbības uzņēmumu grupa ar vienu kopējo mērķi – sniegt ceļotājiem nepieciešamos un arī viņu īpaši izvēlētos pakalpojumus.

Kā zināms viesmīlības industrijas attīstību sekmē:
starptautiskās komercdarbības attīstība, kas sekmē ceļošanu;
robežu “krišana”, kas dod iespēju ceļot;
ekonomiskās labklājības paaugstināšanās, kas nozīmē, ka cilvēki tagad nopelna vairāk un var tērēt naudu ceļojumiem;
transporta attīstība – starptautiskais aviotransports, autobusu līnijas, kuģu satiksme;
Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas ārpus mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, tālruņa sakarus, veļas mazgāšanu, bagāžas nešanu, biroja tehnikas izmantošanu u.tml.
Uzņēmumi, kuri piedāvā šos pakalpojumus, ir viesnīcas.
Viesnīca - uzņēmumā vai uzņēmējsabiedrības īpašumā vai nomā esoša izmitināšanas un apkalpošanas mītne, kurā ir ne mazāk kā 10 numuru.
Viesnīcas ir visnozīmīgākais un plašāk pazīstamais tūristu izmitināšanas veids. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants