Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Bezjē līknes veidošanas algoritms', 1.
  • Konspekts 'Bezjē līknes veidošanas algoritms', 2.
  • Konspekts 'Bezjē līknes veidošanas algoritms', 3.
  • Konspekts 'Bezjē līknes veidošanas algoritms', 4.
  • Konspekts 'Bezjē līknes veidošanas algoritms', 5.
Darba fragmentsAizvērt

2. Programmas kods
package javaapplication5;
import java.util.Random;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Color;
class CP {
public static int[] x = new int[6]; // kontro;punktu skaits 6
public static int[] y = new int[6];
public static double[] B = new double[6];
}

public void Bezier() {
Graphics g = jPanel1.getGraphics();
g.setColor(Color.white);
g.fillRect(0, 0, jPanel1.getWidth(), jPanel1.getHeight());

for ( int i=0; i<6; i++) {
g.setColor(Color.red);
g.drawOval(CP.x[i]-2, CP.y[i]-2, 4, 4);
g.setColor(Color.black);
g.drawString(String.valueOf(i+1), CP.x[i]-6, CP.y[i]-6);
}
double t=0;
while (t<1) {

Autora komentārsAtvērt
Atlants