Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Mirabella” stratēģija mērķtirgū', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma, tā piedāvātas produkcijas un tirgus apraksts   
2.  5 konkurences spēku ietekmes novērtēšana   
3.  Uzņēmuma SWOT analīze   
Darba fragmentsAizvērt

Par pētījuma objektu ir izvēlēta ekskluzīvu parfimērijas un kosmētikas zīmolu izplatītājfirmu sabiedrību ar ierobežotu atbildību “Mirabella”. Šī kompānija nodarbojas ar parfimērijas un kosmētikas importu no Eiropas Savienības valstīm un vairumtirdzniecību Latvijas tirgū.
SIA “Mirabella” tika dibināta 1994.gadā. Patlaban tajā strādā 22 cilvēki. Šīs kompānijas uzņēmējdarbības pamata veids ir vairumtirdzniecība, tomēr tai kopš 2001.gada ir arī skaistumkopšanas salons, kas nodarbojas ar mākslīgo nagu pieaudzēšanu un sniedz kosmetologa pakalpojumus.
Uzņēmums sadarbojas ar 6 lieliem kosmētikas ražotājiem un pārstāv Latvijā 16 pasaulē plaši atpazīstamus zīmolus – Carolina Herrera, Paco Rabanne, Versace, Sonia Rykiel, Salvador Dali, utt..
Uzņēmums ieņem ievērojamu tirgus daļu (11%), kas attiecībā pret konkurentiem katru gadu paliek nemainīgi liela, kopējam apgrozījumam pieaugot.
SIA „Mirabella” ražotāju produkciju piedāvā specializētajiem kosmētikas veikaliem, veikalu ķēdēm, kā arī lielveikaliem (supermārketi), tādiem kā RIMI un MAXIMA.
1. 2. Uzņēmuma misija un mērķi
Misija:
Piedāvāt pircējam kvalitatīvu un ekskluzīvu preci, kā arī pārstāvēt piedāvātos brendus Latvijas tirgū atbilstoši ražotāju noteiktajiem standartiem, veicināt brendu atpazīstamību un uzturēt brendu imidžu.
Mērķis:
Ieņemt pēc iespējas lielāku tirgus daļu, nostiprināt pozīcijas attiecībā pret konkurentiem, zīmolu pozīciju nostiprināšana un atpazīstamības attīstība Latvijā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants