Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 2.
Darba fragmentsAizvērt

IEVIEŠANA
Vidēji agrīns hibrīds vasaras ražai. Piemērots svaigu dārzeņu tirgum. Veido kompaktas, apaļas galviņas ar skaistu iekšējo un ārējo krāsu un īsu kacenu. Veselīga sarkano kāpostu šķirne, kas ilgi neplaisā. Gatavību sasniedz apmēram 92 dienās pēc pārstādīšanas.
Šādu raksturojumu nodod dažām zemnieku saimniecībām, lai izmēģina un dod secinājumu uzņēmumam. Kad ir saņemta atbilde, domas un raža rudenī, tad tiek paralēli rīkotas Lauku dienas. Un tur lielāka publikai izrāda šo brīnumu- jauninājumu.

ATTĪSTĪBA
Kāpostu šķirne ir nonākusi jau Biznesa tirgū- lauksaimniecībā, un paliek pazīstama patērētāju domās. Tad veido iepakojumu- sīkpaku mazākam patēriņam- mājsaimniecībai, tiešajam patērētājam, un sāk pārdot uzņēmuma veikalos ”Mūsu Māja”, kur iepazīsti un konsultē pārdevēji par šo JAUNUMU.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants