Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Dabaszinības. Integrētā nodarbība', 1.
  • Paraugs 'Dabaszinības. Integrētā nodarbība', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pastaiga: Pastaigas laikā bērni dodas uz mežu un vēro krāsainās lapas, ieklausās kā tās čab. Atminas jauno skaitāmpantu un kopā ar bērniem noskaita to. Audzinātāja stāsta par Eža mājām, ka tas kaut kur šeit dzīvo un vērš uzmanību uz to krāsainību.
Pēcpusdienas cēliens: Audzinātāja bērnu krāsainās lapas ir izvietojusi grupiņā un bērni ir patīkami pārsteigti, ka tagad pie viņiem izskatās tāpat kā pie Eža mežā. Ezis bērnus uzslavē par labi padarīto darbu un pats priecājas par skaistajām lapām. Vērš katra bērna uzmanību, atrast savu krāsaino lapu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants