• Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komunikāciju integritāte

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komu', 1.
  • Konspekts 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komu', 2.
  • Konspekts 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komu', 3.
  • Konspekts 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komu', 4.
  • Konspekts 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komu', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Integrētās mārketinga komunikācijas dažādi komponenti:
1. Dibināšanas posms - kā liecina nosaukums, dibināšanas posms ietver gan produkta, gan mērķa tirgus detalizētu analīzi. Ir svarīgi, lai mārketinga speciālisti izprastu zīmolu, tā piedāvājumus un gala lietotājus. Jums jāzina mērķa klientu vajadzības, attieksme un vēlmes. Cieši uzraudziet konkurentu darbības.
2. Korporatīvā kultūra — produktu un pakalpojumu iezīmēm būtu jāatbilst organizācijas darba kultūrai. Katrai organizācijai ir savs redzējums, un ir svarīgi, lai mārketinga speciālisti pirms produktu un pakalpojumu izstrādes paturētu prātā to pašu. Sapratīsim to ar piemēra palīdzību.
3. Zīmola fokuss - pārstāv zīmola korporatīvo identitāti.
4. Patērētāju pieredze — izplatītājiem ir jākoncentrējas uz patērētāju pieredzi, kas attiecas uz to, ko klienti uzskata par produktu. Iespējams, ka patērētājs izvēlas produktu, kuram ir labs iepakojums un kurš izskatās pievilcīgs. Produktiem ir jāatbilst un jāpārsniedz klientu vēlmes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants