Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību procesa vērtēšana', 1.
  • Konspekts 'Mācību procesa vērtēšana', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1. Kāpēc vērtēšanu var uzskatīt par sarežģītu pedagoģiski- psiholoģisku problēmu?
Jo tas ir sarežģīts process, gan pedagoģiski, gan psiholoģiski – tādēļ arī rodas sarežģīta problēma.
Lai veiktu vērtēšanu, sākumā ir jāatrod vērtēšanas pamats, tikai pēc tam notiek vērtēšanas process. Vērtēšanai ir daudzas funkcijas un didaktiskās prasības, kuras, kā tiks apskatīts zemāk mēdz būt pretrunīgas.
Psiholoģiski ir grūti sniegt vērtējumu, kā arī būt vērtētam. Rodas stress.
Vērtēšana ir ļoti sarežģīta problēma.
2. Kādas ir vērtēšanas funkcijas?
Informatīvā – informācija par virzību
Izglītojošā – vērtēšanas procesā nostiprina zināšanas un prasmes
Audzinošā – radina studentu sistemātiski strādāt, veicina atbildību,
Regulējošā – vērtēšanas rezultātā tiek izdarītas korekcijas studiju procesā
Motivējošā – objektīvs vērtējums motivē turpmākai darbībai.…

Atlants