Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 1.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 2.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 3.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 4.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 5.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 6.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 7.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 8.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 9.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 10.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 11.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 12.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 13.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 14.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 15.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 16.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 17.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 18.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 19.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 20.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 21.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 22.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 23.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 24.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 25.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 26.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 27.
  • Referāts 'Fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Rakstīšanas process ir sarežģīta runas darbības forma, kurā piedalās runas dzirdes, runas kustību, redzes, dzirdes, kustību analizatori. [6., 105.]
Rakstīšana ir domu izteikšana vai runas valodas atveidošana rakstu formā, izmantojot īpašas zīmes un īpašus rakstu tehnikas paņēmienus. [7., 144.]
Rakstīšana ir īpašs runas darbības veids, kam ir sarežģīta psiholoģiskā struktūra. Tā ir patvaļīga darbība. [3., 2.]
Rakstība ir kādas valodas rakstu zīmju sistēma un rakstīšanas paņēmienu kopums. [7., 144.]
Rakstīšanas traucējumi ir īpašas specifiskas grūtības, kas saistāmas ar nepietiekamu runas darbības dažādu jomu attīstību. [3., 3.]
Lai skolēns iemācītos pareizi rakstīt, viņam ir jāpārzina valodas rakstu zīmju sistēma, rakstu tehnikas paņēmieni un jāprot tie pielietot. Tomēr dažādu analizatoru bojājumi vai to nepietiekama attīstība var radīt rakstīšanas traucējumus.
Viens no izplatītākajiem rakstīšanas traucējumiem ir akustiskā disgrāfija, kura pamatā ir nepietiekama fonemātiskās uztveres procesu attīstība, tādēļ tika izvirzīta pētījuma tēma: fonemātisko traucējumu izpausme rakstu valodā jaunāko klašu skolēniem.
Pētījuma objekts: fonemātiskie traucējumi.
Pētījuma priekšmets: akustiskā disgrāfija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants