Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Portidžas mācību modelis', 1.
  • Referāts 'Portidžas mācību modelis', 2.
  • Referāts 'Portidžas mācību modelis', 3.
  • Referāts 'Portidžas mācību modelis', 4.
  • Referāts 'Portidžas mācību modelis', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, šis modelis ir ļoti spēcīgs. Mērķtiecīgi izvēlēta tā darbība. Ir dažādu veidu nodarbības, caur kurām sekmēt bērnu attīstību. Galvenais, kad netiek šķiroti cilvēki pēc piederības, tautības, jo nelaimē nonākušiem ir jāpalīdz, lai arī kāds viņš izskatās, lai arī kādi ir viņa uzskati. Protams ļoti liela nozīme ir Bērnu attīstības tabulai un mācību kartiņām. Šādās situācijās visvairāk vajag pielietot šo salīdzinošo aspektu, saskatīt izaugsmi, to kas mainījies, kas ne. Visvairāk mani iepriecināja tas, kad es ieraudzīju mūzikas, mākslas un sensorās nodarbības, tās, manuprāt, ir otras svarīgākās aiz pašas ģimenes, tās attieksmes. Ir jābūt labi attīstītām visām maņām, lai cilvēks spētu dzīvot pilnvērtīgu dzīvi, tāpēc liela nozīme ir sensorās istabas nodarbībām bērna attīstībā. Kā arī jau sen ir pierādīts, ka mūzika un māksla cilvēku ieved garīgajā pasaulē un tā ārstē. Pat tikai mūzikas klausīšanās jau spēj atstāt pozitīvu ietekmi uz cilvēku. Darbošanās ar mūzikas instrumentiem, dziedot-apzinoties savu balsi, cilvēkam aug pašapziņa. Tieši tas pats ir ar mākslu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants