Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 1.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 2.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 3.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 4.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 5.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 6.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 7.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 8.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 9.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 10.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 11.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 12.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 13.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 14.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 15.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 16.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 17.
  • Referāts 'Metodisko materiālu veidošanas nosacījumi profesionālās pilnveides izglītības pr', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  Metodiskie materiāli un to īpatnības mācību procesā    5
2.  Metodisko materiālu sagatavošana profesionālās pilnveides izglītības programmai “Manikīra darbu tehnoloģijas    8
3.  Metodisko materiālu komplekts profesionālās pilnveides izglītības programmā “Manikīru darba tehnoloģijas    11
  SECINĀJUMI    16
  LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba autore ir skaistumkopšanas speciālists ar ilgu gadu pieredzi. Autorei ir
pieredze un izglītība gan nagu kopšanā (manikīrs, pedikīrs), gan pīrsinga veikšanā, gan
skropstu pieaudzēšanā. Tāpat vērts pieminēt interesi par friziera specialitāti un prasmēm, kas
saistītas ar to – matu pieaudzēšana un vīriešu matu griezumi. Darba autorei jau gandrīz 10
gadus pieder skaistumkopšanas salons, kura piedāvātais pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs.
Ņemot vērā pieredzi un iespējas, darba autore ne reizi vien ir vēlējusies pieņemt darbā
algotus darbiniekus – nagu kopšanas speciālistus, taču saskārusies ar kandidātu
nepietiekamu profesionālo zināšanu apjomu vai nepareizu praksi. Tādēļ, lai paaugstinātu
savu profesionālu līmeni, kā arī veicinātu profesionālu speciālistu ienākšanu darba tirgū,
darba autore vēlas piedāvāt arī profesionālās pilnveides izglītības programmu “Manikīra
darbu tehnoloģijas”.
Mācību process ir daudzpusīgs un interesants jebkuram, kurš to uzsāk. Taču, lai šo
interesanto procesu padarītu vērtīgu un efektīvu, jebkurām mācību programmām,
neskatoties uz profesionālo līmeni, ir nepieciešami norādījumi vai papildus materiāli, lai
konkrēto vielu vai prasmes apgūtu. Jebkurš audzēkņiem pieejamais uzziņas materiāls vai
vadlīnijas var veicināt zināšanu efektīvāku apguvi, kā arī pareizas metodikas pielietošanu
mācību procesā. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants