Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Stockmann klientu lojalitātes programma', 1.
  • Eseja 'Stockmann klientu lojalitātes programma', 2.
  • Eseja 'Stockmann klientu lojalitātes programma', 3.
  • Eseja 'Stockmann klientu lojalitātes programma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Šo veikalu apmeklēju regulāri, jo te varu iegādāties preces, kuru nav citos vai arī neesmu tos atradusi citos veikalos. Piemēram, spiestie tomāti, kaltēti tomāti eļļā, dažādas mājsaimniecības preces, kvalitatīvi bērnu un pieaugušo apavi, kuri jau pierādījuši savu labumu praksē man un maniem bērniem tos nēsājot, kā arī daudzas citas manis iecienītas preces. Priecājos, ka šīs preces varu atrast savā Stockmann veikalā un vēl tieku informēta par iespējām tās iegādāties izdevīgāk. Tāpēc kopumā varu atbildēt, ka esmu ļoti apmierināta ar šī veikala lojalitātes programmu un ar to, ka esmu tajā iesaistījusies. Uzskatu, ka šī Stockmann lojalitātes programma ir plašākā un daudzveidīgākā no visām, kuras ir pārstāvētas Latvijā. Man tik atliek katru reizi uzrādīt savu karti un saņemt kādu no labumiem, tādējādi apliecinot sevi kā aktīvu patstāvīgo klientu, kuram tad arī tiek piedāvāti visi no jauna ieviestie piedāvājumi. Nav daudz lietu, kuras es varētu papildus vēlēties šajā lojalitātes programmā, ja nu vienīgi, lai man adresētajās vēstulēs mani uzrunātu vārdā, nevis nodēvētu par „Cienījamo patstāvīgo klientu”. Tāpat varētu vēlēties saņemt apsveikuma kartiņu vai lojālā klienta dāvanu karti savā dzimšanas dienā no veikala. Tas nodrošinātu vēl personiskāku manis uzrunāšanu nākotnē. Kā arī, jokojoties jāsaka, ka gribētos arī kādu veikala filiāli Mārupē.
Nobeigumā gribu secināt, ka tieši klientu lojalitāte ir Stockmann veiksmes pamat faktors. Jo tirgum paliekot arvien blīvākam veids kā piesaistīt jaunu klientu ir pārvilināt viņu no konkurējošās kompānijas, kura piedāvā līdzīgas preces un pakalpojumus. Savukārt, lai esošie klienti neaiziet pie konkurenta ir lietderīgi ieviest šīs lojalitātes programmas. Tās motivē atgriezties veikalā atkal un atkal, tādējādi veidojot ilgtermiņa attiecības. Uzņēmuma uzdevums ir veidot, mainīt un uzturēt šo lojalitātes programmu pietiekami atšķirīgu un interesantu klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants