Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 1.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 2.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 3.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 4.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 5.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 6.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 7.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 8.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 9.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 10.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 11.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 12.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 13.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 14.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 15.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 16.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 17.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 18.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 19.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 20.
  • Referāts 'Masu medijos publicēto ideālu ietekme uz pusaudzes emocionālo stāvokli', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa Masu medijos ideālu, emociju un pusaudžu vecumposma teorētiskā izpēte    5
1.1.  Emocijas un to veidi    5
1.2.  Galvenās emociju klasifikācijas    6
1.3.  Emociju vērtība    7
1.4.  Emocionālo stāvokļu veidi    7
1.5.  Pusaudžu vecuma īpatnības    8
1.6.  Masu mediju ietekme uz patērētāju    11
  Secinājumi    14
2.  Praktiskā daļa Masu medijos publicēto ideālu ietekmes praktiskā izpēte uz pusaudzes emocionālo stāvokli    15
2.1.  Respondentu izlases un izmantoto metodiku apraksts    15
2.2.  Pētījumā iegūto rezultātu apstrāde un analīze    15
2.3.  Pētījuma rezultātu interpretācija    17
  Nobeigums    18
  Izmantotā literatūra    19
  Anotācija    20
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Iepazīstoties un izanalizējot psiholoģisko literatūru, tika izpētītas zinātnieku, psihologu atziņas par emocijām, pusaudžu vecumposma īpatnībām un par masu mediju ideāliem.
Nonācu pie secinājuma, ka, mūsdienās visai lielu lomu ikviena pusaudža dzīvē ieņem masu informācijas līdzekļi jeb mediji. Izziņas intereses pusaudzim galvenokārt ir saistītas ar notikuma sižeta uztveri. Attīstības procesā pusaudža vecumā ir raksturīga emocionalitāte, kā arī visizteiktākā vēlēšanās ātrāk kļūt pieaugušam un patstāvīgam. Masu mediji producē noteiktus stereotipus gan uzvedībā, gan gaumē, kas attālina jauniešus no patiesās realitātes. Pusaudzis, kura personība vēl tikai veidojas, patiesībā ir viegli aizskarams un ietekmējams.
Bet mēs zinām, ka laika, ko veltīt saviem bērniem, paliek arvien mazāk. Viņi zināmā mērā ir kļuvuši par TV un citu moderno tehnoloģiju manipulāciju upuriem.
Faktiski ar mediju starpniecību tiek mainīta vērtību un morāles orientācija sabiedrības uzskatos, tieši tāpēc mediju saturam ir liela nozīme.
Šī pētnieciskā darba iegūtie rezultāti ļauj izdarīt secinājumu, ka masu medijiem ir būtiska loma pusaudzes dzīvē, un ir apstiprinājusies hipotēze, ka masu mediju publicētie ideāli negatīvi ietekmē pusaudzes emocionālo stāvokli.

Autora komentārsAtvērt
Atlants