Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 1.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 2.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 3.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 4.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 5.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 6.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 7.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 8.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 9.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 10.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 11.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 12.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 13.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 14.
  • Konspekts 'Tirzdniecības uzņēmuma komercdarbības novērtējums', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA “Premier Restaurants Latvia” raksturojums    4
2.  Konkurences analīze ātrās ēdināšanas nozarē    6
3.  Uzņēmuma cenu politikas novērtējums    8
4.  SIA “Premier Restaurants Latvia” bilance 2009. - 2012. gadam    9
5.  „Premier Restaurants Latvia” finanšu darbības novērtējums    11
  Finansiālā stabilitāte un maksātspējas novērtēšana    11
  Uzņēmuma darbības finansēšanas analīze    12
6.  Nākotnes perspektīvas    13
7.  Secinājumi    14
  Literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

6. Nākotnes perspektīvas

Pēc uzņemuma darbības finansēšanas analīzes varam tikai secināt, ka nākotnes pespektīvas ir ļoti labas un tās ietekmē tikai lielais īstermiņu saitstību apjoms. Arī skatoties uz aktīva/pasīva bilanci varam redzēt, ka četru gadu laikā tā ir vairāk kā dubultojusies, kas like domāt, ka situācija palikt tikai labāka, ja nenotiks ļoti lielas tirgus izmaiņas.
Uzņēmums savu izaugsmi var veicināt ar jaunu restorānu atvēršanu, tādejādi piesaistot lielāku klientu loku un palielinot savu tirgus daļu.

7. Secinājumi


SIA “Premier Restaurants Latvia” ir ātrās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas līderis Latvijā un ir tāds bijis jau varākus gadus. Finanšu rādītāji jau četrus gadus ir tikai auguši, kas uzņēmumam ir ļāvis atvērt vairākus jaunus restorānus pēdējo gadu laikā. Labas cenu politikas izvēle un franšīzes lielums nodrošina uzņēmuma izaugsmi un atpazīstamību.
Uzņēmumam paplašinot darbību ir jāuzmanās no darbinieku trūkuma, jo kamēr uzņēmuma apgrozījums palielinās ļoti straju, darbinieku skaits pieaug lēnāk un tāpēc uzņēmuma restorāniem ir laika periodi, kad ir darbinieku trūkums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants