Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Pētījums vadības socioloģijā par uzņēmumu ', 1.
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmuma misija un mērķi.
Uzņēmuma misija: „Nepārtraukti pilnveidoties un nodrošināt katram klientam individuālu pieeju, saprotot viņa vēlmes, vajadzības un piedāvājot vispiemērotākos risinājumus un pakalpojumus par konkurētspējīgu cenu.”
Uzņēmuma mērķi – pēc iespējas lielāks klientu loks, pēc iespējas vairāk pārdot un gūt atbilstoši labu peļņu.

2. Cik darbinieku, nodaļu, darbinieku iedalījums uzņēmumā?
Uzņēmums, kurš nodarbojas ar datortehnikas izejmateriāliem, ir ļoti mazs – ir tikai 6 darbinieki, nav nekādu nodaļu, 1 galvenais uzņēmuma vadītājs- valdes loceklis, 2 sekretāres (vienīgās sieviešu kārtas pārstāves uzņēmumā) 1 menedžeris, 2 pārdevēji.

3. Kas pieņem lēmumus un, kā tiek informēti darbinieki par lēmumu pieņemšanu uzņēmumā?
Uzņēmumā pārsvarā lēmumus pieņem vadītājs, bet noteikti ar padomiem grib dalīties arī menedžeris, tie tiek ņemti vērā, vairāk gan attiecas uz produkciju noliktavā. Par jaunu darbinieku pieņemšanu darbā pieņem tikai vadītājs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants