Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 1.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 2.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 3.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 4.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 5.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 6.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 7.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 8.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 9.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 10.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 11.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 12.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 13.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 14.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 15.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 16.
  • Referāts 'Personālvadība viesnīcā "Riga time"', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
  Motivēšana    6
  Personāls    8
  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīca “Riga Time ” ir trīszvaigžņu viesnīca. Šādas kategorijas viesnīcas Latvijā nav salīdzinoši daudz. Rīgā pašlaik ir ap 15 trīszvaigžņu viesnīcas, apmeklētākās no tām ir “Konventa sēta”, “Albert Hotel”, ”Reval Hotel Latvia” (Pēc TNS datiem).
Statistika liecina, ka tieši šīs kategorijas viesnīcas ir pieprasītākās atpūtas tūristu vidū to pakalpojumu un cenu dēļ.
Viesnīca atrodas netālu no Rīgas centra – uz galvenās galvaspilsētas ielas- Brīvības gatves, kas ir biznesa un kultūras centrs. Viesnīca ir franšīzes uzņēmums un klienti saņem kvalitatīvu servisu; klienti jūt, ka aiz franšīzes ņēmēja stāv liela kompānija , kura var nodrošināt klienta problēmu risināšanu.
Klienta priekšrocība ir tā, ka vienotā tehnoloģija ir pārbaudīta un nodrošina produkta kvalitāti. Vēršoties pie franšīzes ņēmēja, klients ir nodrošināts ar kvalitatīviem un viņam pazīstamiem produktiem vai servisu neatkarīgi no valsts vai reģiona, kurā viņš atrodas. Līdz ar to klientam nav jātērē laiks, lai izpētītu, vai viņš var uzticēties produktam vai servisam. Klientam pazīstamā un populārā preču zīme - tā ir preču un servisu kvalitātes garantija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants