Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses plāns', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Piektdiena- 23. septembris
Tēma- Rudens mūsu dārzā
Dominante-Sensorā audzināšana
Pakārtotie darbības veidi- veidošana, daba
Mērķis- Sekmēt pacietības un uzmanības noturības veidošanos
Uzdevumi-
 veicināt garenas, apaļas formas apguvi
 iepazīstināt bērnus ar veidošanas materiālu- mālu
 veicināt vēršanas prasmes, verot pīlādžus
Uzskate, materiāli- stieple, pīlādži, māls, gurķis, tomāts, vaska drāna.
Pašanalīze-
Ar mālu darboties bija diezgan sarežģīti, jo izmēģinot sapratu, ka tas jādara vasarā āra nodarbībā. Pēc tam vajadzīga diezgan liela piepūle, lai grupiņu savestu kārtībā.
Darbībai ar mālu pievienojām matemātiku un gatavojām garenus gurķus un apaļus tomātus. Bērniem bija lieli prieki, bet audzinātājas ļoti uzmanīgas. Brīvi darboties var svaigā gaisā un zaļā zālē, tāpēc telpās darbošanos ar mālu neatkārtotu.
Uz stieples vērām bērnu atnestos dabas materiālus- pīlādžus. Stiepli turēja pieaugušais un bieži vien pīlādži nokrita zemē, jo bērns īsti tos neuzvēra, bet mēs veicinājām pacietību un vērām tik ilgi, līdz pīlādzis nenokrita un izveidojās krelles.
Manuprāt, šis vecums ir pateicīgs, jo jaunāko grupu bērnus vēl var izlocīt kā māla piciņas. Bērni ir elastīgi, atsaucīgi, darboties griboši. Tver visu, ko pasaule tiem sniedz. Dainas Lieģenieces pētījums apliecina, ka bērni šajā vecumā ir jūtīgi, atvērti dažādiem iespaidiem. Viņi jauno uztver un pārdzīvo radoši. Bērni atklāj savas izjūtas ar kustībām, krāsām, mūzikas skaņām , valodu, kā izprot atšķirību starp realitāti un fantastiku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants