Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 17.
  • Prezentācija 'Reklāmas psiholoģijas zinātniskā bāze', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Pseidozinātniskie paziņojumi
Izteikumi ar nozīmes ierobežojumiem
Eliptiskie salīdzinājumi
Kvazicēloņsakarības
Pseidozinātniski salīdzinājumi
Reklāmas psiholoģijas koncepcija
S-O-R modelis reklāmas psiholoģijā
S-R modelis
S-O-R
Pētījumu metodes
Datu ieguve
Pētnieka stratēģija

Atlants