• Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hotel", "Gutenbergs", "Ainavas"

     

    Konspekts3 Tūrisms, viesmīlība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hote', 1.
  • Konspekts 'Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hote', 2.
  • Konspekts 'Trīs konkurējošu tūrisma uzņēmumu pozicionēšanas izvērtējums. "Maritim Park Hote', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence starp uzņēmumiem, manuprāt, ir veselīga, jo tas uzņēmumu īpašniekiem liek padomāt par to kā padarīt savu uzņēmumu labāku par citiem un kā klientam likt atgriezties tieši pie viņa nevis konkurējošā uzņēmuma. Līdz ar to uzlabojas preces un pakalpojuma kvalitāte un drošība. Konkurence ir neizbēgama. Sevišķi starp uzņēmumiem, kas darbojas vienā nišā. Jo lielāka konkurence, jo vairāk ir jāpiedomā, kā strādāt arvien labāk un noturēt klientus.
Tā kā man līdz šim nav nācies īpaši saskarties ar viesnīcām, tad man likās interesanti apskatīt un izvērtēt trīs populāras viesnīcas Rīgā – Maritim Park Hotel Rīga, Gutenbergs un Ainavas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants