Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga procesi uzņēmumā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Valsts SIA X struktūra    4
3.  Darbinieka motivācija    7
4.  Kontroles process Valsts SIA X    9
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Valsts SIA ....... ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā. Darbības galvenais mērķis ir sekmēt pārvadājumu attīstību un pārvadātāju konkurētspējas palielināšanos. Turpmākās darbības mērķis ir nodrošināt valsts pārvaldes funkciju administrēšanu autopārvadājumu jomā valstī.
Šī mērķa sasniegšanai, uzņēmumam ir jāuztur un jāattīsta kvalitatīvu un juridiski pamatotu pakalpojumu kompleksu (sistēmu) pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā atbilstoši valsts, sabiedrības un pārvadātāju interesēm godīgas un vienlīdzīgas pārvadātāju konkurences nodrošināšanai, vienlaicīgi aizsargājot Latvijas pārvadātāju intereses atbilstoši starptautiskajām un Eiropas Savienības tiesību normām…

Autora komentārsAtvērt
Atlants