Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze
Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs.
Lēmuma pieņemšana par reklāmas izplatīšanas līdzekļiem notiek vairākos posmos:
• Lēmums par reklāmas aptveres plašumu ( potenciālo pircēju daudzums, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laikā) un biežumu ( cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā), iedarbības līmeni ( reklāmas kvalitātes novērtējums, to izplatot ar noteiktu mediju līdzekli);
• Reklāmas izplatīšanas veida izvēle;
• Specifisko reklāmas izplatīšanas līdzekļu atlase;
• Lēmums par reklāmas sinhronizācijas laiku.
Konkrēto mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no sekojošiem kritērijiem:
• Mērķa tirgus potenciālo pircēju ieradumi – jeb attieksme pret konkrētiem masu mediju līdzekļiem.
• Produkta specifika – dažādiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem nav vienādas iespējas demonstrēt produktu darbībā ar noteiktiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem, piemēram, lielākā daļa pārtikas produktu reklāmas izmaksu tiek televīzijai, bet pasta

Autora komentārsAtvērt
Atlants