Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Mākslīgā intelekta pamati. Atskaite par trešo uzdevumu bloku', 1.
  • Paraugs 'Mākslīgā intelekta pamati. Atskaite par trešo uzdevumu bloku', 2.
  • Paraugs 'Mākslīgā intelekta pamati. Atskaite par trešo uzdevumu bloku', 3.
  • Paraugs 'Mākslīgā intelekta pamati. Atskaite par trešo uzdevumu bloku', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Spēles analīze:
Tā kā spēles rezultāts – neizšķirts, mēs varam pieņemt, ka maksimizētājs nevar uzvarēt spēli, ejot pa jebkuru ceļi, jo minimizētājs jebkura gadījumā var novest spēli pie rezultāta neizšķirts. Un tas mēs varam redzēt stāvokļu telpas grafā – pie vidēja strupceļa (neizšķirts) ved 55% no lokiem. Tas var būt saistīts ar slikti izvēlētas skaitļu virknes, vai ar nepārdomātiem spēles noteikumiem.
Spēles rezultāts neizšķirts, principā apmierina abus spēlētājus (jo maksimizētajam ir sliktāk kad minimizētājs ir uzvarētājs).
Jo maksimizētājs nevar uzvarēt, tad par uzvarēs ceļiem paņemsim ceļus, kuri ved uz rezultātu “neizšķirts”. Visiem uzvarēs ceļa stāvokļiem ir jābūt ar vienādu heiristisku vērtējumu (mūsu gadījumā ar “0”).

Autora komentārsAtvērt
Atlants