Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 1.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 2.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 3.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 4.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 5.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 6.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 7.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 8.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 9.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 10.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 11.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 12.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 13.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 14.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 15.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 16.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 17.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 18.
  • Referāts 'Patērētāju apmierinātība', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Attiecību veidošana ar klientu    3
  Kvalitāte    4
  Personāla serviss    7
  Personāla atlase    7
  Klientu apmierinātība un tās novērtēšana    9
  Klientu sūdzības un to risināšana    12
  Uz klientu apmierinātību un tās veicināšanu orientētās inovācijas    14
  Reklāmas ietekme uz patērētāju    16
  Reklāmas izplatīšanas veidi, līdzekļi    17
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas veidi, līdzekļi
• Reklāma ir viena no produktu virzīšanas tirgū metodēm. Ir vēl trīs metodes, kuru atšķirības atspoguļojās to mērķos.
1. Preču realizācijas stimulēšana (sales promotion) ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.
2. Sabiedriskās saskares (public relations) ir preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas un masveidā informāciju par uzņēmumu un ražotajām (pārdodamām) precēm.
3. Personiskā apkalpošana (direct marketing) ir tieša preču pasniegšana potenciālajiem pircējiem ar nolūku pārdot šo preci.
• Reklāmas struktūra satur sekojošus piecus pamat momentus.
1. Spēja pievērst uzmanību. Ir ļoti svarīgi, cik lielā mērā lasītāju piesaista virsraksti, vai reklāma iedarbojās uz tām potenciālām patērētāju kategorijām, uz kurām tā tika vērsta.
2. Reklāmas ietekmējošais spēks uz patērētāja emocijām. Kādās sajūtas reklāmas ietekme rada patērētājos, cik veiksmīgi ir izvēlēts reklāmā izvirzītais arguments un vai tas ir pareizā formā pasniegts.
3. Kāds ir iedarbības spēks. Vai pēc reklāmas noskatīšanās patērētājs ies vai neies pirkt preci, ņemot vērā, ka reklāma patērētājam patīk un viņam ir vajadzība pēc reklamētās preces.

Autora komentārsAtvērt
Atlants