Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 1.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 2.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 3.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 4.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 5.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 6.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 7.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 8.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 9.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 10.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 11.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 12.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 13.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 14.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 15.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 16.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 17.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 18.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 19.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 20.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 21.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 22.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 23.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 24.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 25.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 26.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 27.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 28.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 29.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 30.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 31.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 32.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 33.
  • Referāts 'Maģiskā matemātika', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Anotācija    3
2.  Annotation    4
3.  Ievads    5
4.  Skaitļu vēsture    6
5.  Pitagors    8
5.1.  Pitagora skola    9
5.2.  Pitagors mūzikā    10
6.  Numeroloģija    12
7.  Maģiskie kvadrāti    13
8.  Fibonači spirāle    15
8.1.  Skaitļi dzīvē    16
8.2.  Zelta griezums    17
8.3.  Slepenie kodi    17
8.4.  Balvu skaitļi    18
8.5.  „Sargājošie” pirmskaitļi    18
9.  PRAKTISKĀ DAĻA    19
10.  Sabiedrībā pazīstamu cilvēku dzīves datu raksturojums    19
10.1.  Raimonds Pauls    19
10.2.  Valdis Zatlers    21
10.3.  Jānis Vinters    23
10.4.  Kornēlija Apškrūma    25
11.  Anketas apkopojums    28
12.  Nobeigums    29
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēku valdzina maģija. Iespējams, ka ikviens no mums kādreiz ir vēlējies būt burvis, kas apveltīts ar maģiskām spējām. Paši pirmie burvji bija seno cilšu šamaņi, kas spēja veikt burvestības, izmantojot matemātiku. Viņi prata saskatīt sakarības un paredzēt gadalaikus nevis ar burvestībām, bet novērojot Sauli, Mēnesi un zvaigznes. Nudien matemātika spēj palīdzēt veikt patiesi brīnumainas lietas. Zinot matemātiku, tu vari pārtapt par īstenu burvju mākslinieku. Katru dienu mēs sastopamies ar skaitļu pasauli, lielākā vai mazākā mērā mums viņi ir jāizmanto. Ne vienmēr mēs aizdomājamies par to nozīmi, taču vajadzētu gan, jo skaitļu pasaule ir brīnumaina un noslēpumaina, kas visos laikos ikvienam, liek aizdomāties kāpēc tā, un ne savādāk. Šī temata pētīšanas priekšmets ir matemātika un ar to saistītās sakarības un arī neskaidrības. Galvenais, pētot šo matemātikas maģiju mums jācenšas atrast to “atslēdziņu”, kas saistīta ar matemātikas kā nozares noslēpumaino pusi. Šo pētījumu veicu matamātikas nozarē, kas lielākoties ir saistīta ar maģiju – matemātikas maģiju. Man jācenšas pierādīt, ka matematika spēj būt interesanta. Ka ikviens var atrast tajā ko tādu, kas piesaista un ieinteresē.
Mans galvenais mērķis šajā darbā ir iepazīt tuvāk vienu no matemātikas nozarēm un ieinteresēt citus matemātikas zinātnē. Izvirzot mērķi nākošais, kas mums jāmeklē ir darba procesa uzdevumi.
Tātad galvenie uzdevumi, kas jāveic : Iepazīt, kāds ir katra skaitļa raksturojums. Risināt uzdevumus, kas saistīti ar matemātiskiem fokusiem. Iepazīt matemātiku kā interesantu ar maģiju saistītu zinātni.
Hipotēze. Matemātika spēj ieinteresēt ikvienu, arī tos, kuriem nekad tā nav šķitusi interesanta. Literatūras izpēte un analīze, kas vistiešākajā mērā saistīta ar matemātikas maģiju.
Pētāmās problēmas jeb galvenās idejas analīze, kas saistīta ar teorētisko materiālu.
Svarīgi arī saprast kā konkrētā maģiskās matemātikas galvenā ideja pielāgojas dažādās apstākļos.
Visbeidzot, jārisina uzdevumi, kas saistīti ar skaitļu maģisko nozīmi attiecībā pret konkrētu cilvēku dzīves datiem. Viens no svarīgiem aspektiem ir hipotēzes pierādīšana. Veicot šo darbu, es izmantošu literatūras avotu, atsevišķu uzdevumu izpētes metodi. Izmantošu anketēšanas metodi un matemātiskās datu apstrādes metodi. Pētījums tiek veikts Preiļu 2. vidusskolā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants