Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 1.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 2.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 3.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 4.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 5.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 6.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 7.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 8.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 9.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 10.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 11.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 12.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 13.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 14.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 15.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 16.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 17.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 18.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 19.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 20.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 21.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 22.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 23.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 24.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 25.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 26.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 27.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 28.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 29.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 30.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 31.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 32.
  • Referāts 'Personības attīstība un socializācijas process', 33.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1. nodaļa.  Personības vajadzību struktūra    3
1.1.  Teorija   
1.2.  A. Maslova personības vajadzību struktūra   
1.2.1.  Fizioloģiskās vajadzības   
1.2.2.  Drošības vajadzības   
1.2.3.  Mīlestības un piederības vajadzība   
1.2.4.  Atzīšanas (cieņas) vajadzība   
1.2.5.  Pašaktualizācijas vajadzība   
1.3.  Mana vajadzību struktūra   
1.4.  S. Marlova — Krouna tests. Atzinības motivācijas noteikšanai   
2. nodaļa.  Mana vērtību orientācija   
3. nodaļa.  Personības individuāli tipoloģiskās īpatnības   
3.1.  Temperaments   
3.1.1.  Temperamenta vispārīgs jēdziens   
3.1.2.  Temperamenta teorijas īss vēsturisks apskats   
3.1.3.  Temperamenta mūsdienu zinātniskā izpratne   
3.1.4.  Temperamenta psiholoģiskās īpašības   
3.1.5.  Mana temperamenta raksturojum   
3.2.  Raksturs   
3.2.1.  Vispārīgs raksturajēdziens   
3.2.2.  Rakstura dabiskie priekšnoteikumi   
3.2.3.  Rakstura struktūra   
3.2.4.  Mana rakstura īpašbu izvērtējums   
4. nodaļa.  Mani tikumi   
5. nodaļa  Personība...mans paraugs   
6. nodaļa.  Manas personības pašpilnveide   
  Kopsavilkums   
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējā laikā, varētu pat teikt, ka kopš vidusskolas mani interesē psiholoģija, tāpēc bija ļoti žēl, kad pateica, ka vidusskolā mums to nemācīs. Saprotu to, ka psiholoģija palīdz izprast un labāk iepazīt sevi, kas savukārt palīdz saprast apkārtējo pasauli. Šajā darbā mēģināšu iedziļināties savā personībā un droši vien atklāšu kaut ko jaunu.
Patiesībā šķiet, ka esmu diezgan atvērta persona, tikai vieglāk man parasti ir uzsākt kontaktu ar mazāku cilvēku skaitu nekā ir klasā, tāpēc bieži vien ir tā, ka sākumā klasē esmu diezgan klusa, kaut arī, kontaktējoties ar mazāku skaitu cilvēkiem, bieži vien esmu visskaļākā no visiem. Parasti arī, ja klasē skolotājs uzdod jautājumu, no vietas nekliedzu, jo vienkārši nevaru sevi piespiest to izdarīt. Ja vajadzētu pacelt roku vai mani izsauktu, tad atbildētu, bet no vietas kaut ko kliegt man ir diezgan grūti. Šo darbu veicot, mēģināšu uzzināt, kāpēc tas tā ir – vai tas ir atkarīgs no mana rakstura, temperamenta vai kā cita. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants