Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Četru televīzijā pārraidītu reklāmu analīze', 1.
  • Konspekts 'Četru televīzijā pārraidītu reklāmu analīze', 2.
  • Konspekts 'Četru televīzijā pārraidītu reklāmu analīze', 3.
  • Konspekts 'Četru televīzijā pārraidītu reklāmu analīze', 4.
  • Konspekts 'Četru televīzijā pārraidītu reklāmu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Bet tas bija tikai sākums jaunajai „Tele2” akcijai „Meteorīts”. Televīzijas reklāmās bija vairāki supervaroņi, kas zaudējuši savus spēkus, iegriežas „Tele2” filiālē un tiem piedāvā meteorīta spēka bumu. Tikai reklāmas beigās tika pateikts, ka reklāma ir par jauno tarifu plānu „Meteorīts”.
Atmiņa paliekoši bija paši supervaroņi, pats spēka bumbas dāvinātājs, kura izskats bija noslēpumains, nedaudz negants, bet tomēr uzvalkā tērpies.
Šī reklāma neizcēlās ar savu radīto supervaroņu klāstu vai divējādas sajūtas radošo dāvinātāju. Visticamāk, ka noteicošā loma bija līdz beigām novest to, ko uzsāka izrokot „meteorīta” bedri meža vidū. Un, lūk, šeit ir redzama oriģinalitāte. Iepriekš safabricēti notikumi, par kuriem runā visa sabiedrība, tiek sasaistīti ar reklāmu televīzijā. Reklāma pavisam noteikti bija izdevusies, par to runāja visi un atceras vēl joprojām.
Reklāma televīzijā ir izdevusies tikai tad, ja tā ir atmiņā paliekoša, tiek raidīta īstajos laikos pareizajai mērķauditorijai, piemēram, dienā no pulksten 12 līdz 17 televīzijas auditorija ir mājsaimnieces un bērni, bet vakarā no pulksten 17 līdz 19.30- pieaugušie, kas atgriezusies mājās no darba, bērni . Jo spēcīgākas sajūtas tā rada skatītājos, jo atmiņā paliekošāka tā būs. Ja cilvēks atceras, viņš iegādājās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants