Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 1.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 2.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 3.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 4.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 5.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 6.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 7.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 8.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 9.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 10.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 11.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 12.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 13.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 14.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 15.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 16.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 17.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 18.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 19.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 20.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 21.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 22.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 23.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 24.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 25.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 26.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 27.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 28.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 29.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 30.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 31.
  • Referāts 'Krāsu terapijas ietekme uz veselību', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Krāsu terapijas vēsture    4
2.  Krāsu psihofizioloģiskais raksturojums    7
2.1.  sarkanā krāsa    7
2.2.  oranžā krāsa    8
2.3.  dzeltenā krāsa    8
2.4.  zaļā krāsa    9
2.5.  zilā krāsa    9
2.6.  violetā krāsa    10
3.  Krāsu terapija ikdienā    11
3.1.  augu izmantošana dziedināšanā    11
3.2.  krāsas ēdienā    11
3.3.  krāsas apģērbā    12
4.  Krāsu terapijas procedūras    13
4.1.  auras dziedināšana    13
4.2.  orgānu dziedināšana    14
4.3.  meditācija krāsu terapijā    14
4.4.  grafohromopotāmija    15
4.5.  varavīksnes izmantošana    16
5.  Anketēšanas rezultātu analīze    17
6.  Veltas Suhockas intervijas analīze    21
7.  Vienas nedēļas meditācijas ar krāsu ietekme manā un manas ģimenes dzīvē    22
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
  Anotācija    27
  The Annotation    28
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Krāsas ir saistītas ar cilvēka emocionālajām izjūtām. Krāsas spēj iepriecināt, uzmundrināt, iebiedēt. Krāsa spēj cilvēkus dziedēt, labvēlīgi ietekmēt, bet var ietekmēt arī gluži pretēji, pasliktināt cilvēka fizisko un garīgo stāvokli. Krāsas spēj cilvēkus iedrošināt darbam, bet tās arī spēj nomākt jebkuru vēlmi uzsākt kaut ko darīt. Mums apkārt ir daudz interesantu, uzrunājošu un iedvesmojošu krāsu.
Jau kopš seniem laikiem cilvēki uzskatīja, ka krāsām viņu dzīvē ir liela nozīme. Attīstoties zinātnei, cilvēki sāka saprast, ka krāsām nav tikai mitoloģiska vai uz stihijām (ūdeni uguni, zemi, gaisu) vērsta un rituālos izmantojama nozīme, bet tās izmantojamas ārstnieciskās metodēs cilvēka veselības uzlabošanai
Rakstot zinātniski pētniecisko darbu, mans darba mērķis ir uzzināt cilvēku viedokli par krāsu terapiju, noskaidrot krāsu terapijas popularitāti Latvijā, kā arī krāsu terapijas ietekmi uz cilvēka veselību, garastāvokli, nervu sistēmu.
Zinātniski pētnieciskā darba uzdevumi ir:
analizēt literatūru un noskaidrot krāsu terapijas vēsturi un pamatprincipus,
veikt anketēšanu, ar mērķi noskaidrot Olaines 1. vidusskolas skolēnu un skolotāju zināšanas par krāsu terapiju,
intervēt Olaines 1. vidusskolas vēstures skolotāju Veltu Suhocku, par viņas pieredzi krāsu terapijas izmantošanā,
veikt praktisku pētījumu divās vecuma grupas (15-20g.un 40-50g.), pārbaudot, kā krāsa ietekmē cilvēka nervu sistēmu.
Mana darba hipotēze - krāsu terapija Latvijā nav populāra, un lielākā daļa cilvēku nezina, kur un kā tiek pielietota krāsu terapija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants