Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Krīžu komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Krīžu komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Krīžu komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Krīžu komunikācija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1.Ko nozīmē jēdziens „negaidīta slikta publicitāte”?
Jēdzienu „negaidīta slikta publicitāte” bieži izmanto kā sinonīmu jēdzienam „krīze”. Pārsvarā šī „negaidītā sliktā publicitāte” ir tāda publicitāte, kas spēj „nogremdēt” organizāciju vai kompāniju, taču tā nav krīzes bojājums vai krīzes negatīvās sekas.
2.Kādas kopīgas iezīmes varētu piedēvēt tiem notikumiem, ko sauc par krīzi?
Lai arī krīzes ir ļoti dažādas un atšķirīgas, tām ir arī kopējas iezīmes:
Ir vajadzīgs kāds, ko vainot jeb grēkāža meklēšana.
Ir kaut kas, ar ko tiek riskēts jeb kaut kas ir „likts uz spēles”, piemēram, reputācija, finansiālie ienākumi, peļņa, izdzīvošana.
Kāds to uzzina.
3.Kādas ir tipiskās krīzes pēc Blanda (Bland) un kādi ir to tipiskie iemesli (avoti)?
Tipiskākās krīzes ir:
Produkcijas atsaukšana defektu vai izspiešanas gadījumā;
Dzīvību apdraudoši incidenti, negadījumi;
Bailes par veselību;
Kaitējums apkārtējai videi;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants