-
Pesticīdi un to ietekme uz cilvēku un vidi
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1 | Ievads | 5 |
2 | Teorētiskā daļa | 6 |
2.1 | Pesticīdi | 6 |
2.1.1 | Pēc indīguma pesticīdus iedala četrās grupās | 6 |
2.1.2 | Pēc ķīmiskā sastāva pesticīdus iedala | 7 |
2.1.3 | Ķīmisko augu aizsardzības līdzekļu iedarbību ietekmē | 7 |
2.1.4 | Pesticīdu iedalījums atkarībā no apkarojamā objekta | 8 |
2.2 | Pesticīdi ir kaitīgi gan cilvēkam, gan videi | 9 |
2.3 | Blakus efekti | 10 |
2.3.1 | Raundaps | 11 |
2.3.1.1 | Ietekme uz vidi | 12 |
2.3.1.2 | Ietekme uz cilvēku | 13 |
2.4 | Alternatīva | 15 |
3 | Praktiskā daļa | 16 |
3.1 | Respondentu raksturojums | 16 |
3.2 | Anketēšanas rezultāti | 17 |
Secinājumi | 24 | |
Informācijas avoti | 25 | |
Pielikumi | 26 |
Mēs esam pieraduši uzskatīt , ka nopērkot kādu produktu , tā saturu varam izlasīt uz iepakojuma, bet ne jau viss ir tik vienkārši. Ieejot lielveikalā un ieliekot savā groziņā augļus un dārzeņus, mēs tajā ieliekam arī pesticīdus, kuri, lai arī pasargājuši šos produktus no dažādām slimībām, ieaugšanas nezālēs, kukaiņu uzbrukumiem, grauzējiem un no daudz kā cita, nesolās pasargāt arī mūsu veselību.
Tēmu par pesticīdu ietekmi uz cilvēku izvēlējos, jo uzskatu, ka tā ir ļoti svarīga un tai netiek pievērsts nepieciešamais daudzums uzmanības.
Mērķis: noskaidrot pesticīdu veidus, to iedarbību un cilvēku attieksmi pret pesticīdu lietošanu..
Hipotēze: .attieksme pret pesticīdu lietošanu Madonas valsts ģimnāzijas skolēnu vidū ir vienaldzīga.
Metodes: literatūras (grāmatas, interneta lapas, katalogi u.c.) pētīšana, intervija par iespējamajām alternatīvām pesticīdu izmantošanā un anketēšana Madonas valsts ģimnāzijas skolēnu vidū.
Uzdevumi:
izpētīt informācijas avotus
veikt interviju ar uzņēmuma „Vides Kvalitāte”, kas nodarbojas ar bioloģiskās lauksaimniecības uzņēmumu sertifikāciju, inspektori
veikt anketēšanu skolēnu vidū un analizēt iegūtos rezultātus.…
ZPD par pesticīdiem un to ietekmi uz cilvēku un vidi. ir iekļauta gan teorētiskā, praktiskā daļā ar anketēšanas rezultātiem un interviju