Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 1.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 2.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 3.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 4.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 5.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 6.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 7.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 8.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 9.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 10.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 11.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 12.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 13.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 14.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 15.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 16.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 17.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 18.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 19.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 20.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 21.
  • Prezentācija 'Biheiviorisms', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Mācīšanās (learning)
Process, kurā organisms pieredzes rezultātā maina savu uzvedību.
Daži psihologi pievērš uzmanību tikai ārējai uzvedībai - biheivioristi.
1. Pozitīvi / negatīvi
Veidojas tad, ja skolēnam pēc noteikta uzvedības veida dod kaut ko pozitīvi vērtētu.
Tie, kuri atstāj labu iespaidu (uzslavas, apbalvojumi).
“-”
No kā grib izvairīties (kritika, piezīmes, publiska kaunināšana, garlaicīgs uzdevums).
Ja pārāk daudz izmanto negatīvos pastiprinātājus, seko izvairīšanās reflekss.*
Kā domājat jūs? Vai pozitīvs ārējais pastiprinājums varētu būt uzpirkšanas paveids?
Nosacījuma
Premaka princips – aktivitāte, kurai tika dota priekšroka laikā X, var pastiprināt aktivitāti, kura tika zemāk vērtēta laikā X. (Nosacījuma līgums).
Darbība, kas ir mazāk vēlama konkrētajā laikā var veicināt ar darbību, kas tajā pašā laikā būtu patīkamāka.
Piemēram: “Es ļaušu tev iet garajā starpbrīdī kopā ar pārējiem rotaļāties tikai tad, ja tu savu mājas darbu pabeigsi mājās.”
Vienmēr jābūt pozitīvam un ar tūlītēju rezultātu.*…

Autora komentārsAtvērt
Atlants