Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 1.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 2.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 3.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 4.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 5.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 6.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 7.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 8.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 9.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 10.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 11.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 12.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 13.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 14.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 15.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 16.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 17.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 18.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 19.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 20.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 21.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 22.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 23.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 24.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 25.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 26.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 27.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 28.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 29.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 30.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 31.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 32.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 33.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 34.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 35.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 36.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 37.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 38.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 39.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 40.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 41.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 42.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 43.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 44.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 45.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 46.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 47.
  • Konspekts 'Integretā prakse pirmsskolā (2-3 gadus veci bērni)', 48.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena 7. janvāris

Tēma : „Baltā ziema”
Mērķis : Pozitīvi emocionālu attieksmju attīstīšana par dabu, tās īpašībām ziemā.
Dominante : Daba
Pakārtotie darbības veidi: runa, tēlotājdarbība
Uzdevumi:
• Attīstīt prasmes vērot laika apstākļus un dabas parādības – sniegs snieg, sniegs kūst.
• Sniegt priekšstatu par sniegu caur sajūtām.
• Vērojumi un eksperimenti ar sniegu..
• Aktivizēt vārdu krājumā ( lietvārdus – sniegs, ledus, sniegpārsla. Darbības vārdus – ņemu sniegu, brienu. Īpašības vārdus - auksts, slidens, slapjš.)
• Vingrināt dziļu ieelpu, palielinot izelpas laiku pūšot sniegu.
• Attīstīt prasmi klausīties, izprast un atbildēt uz jautājumiem par sniegu.
• Ieinteresēt bērnus darboties ar pirkstiņ krāsām, krāsot sniegu


Pirmās dienas analīze

Nodarbība izvērsās ļoti interesanta. Bērni aizrautīgi pētīja sniegu, viņiem patika to pūst. Daži bērni centās sniegu ēst, es viņiem paskaidroju, ka sniedziņš nav tīrs un var sāpēt kakls, jo viņš ir auksts. Pēc ienākšanas grupā bērniem tomēr liels brīnums bija par to, ka rokās sniegs izkusa. Viņiem patika krāsot sniegu. Visi bērni bija gandarīti par paveikto darbu. Domāju, ka izvirzītos uzdevumus esmu realizējusi nodarbībā Pārrunājot ar bērniem notikušo ārā, bērni nosauca sniega īpašības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants