-
Veiksmīga uzņēmuma iekšējā vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Konflikta stratēģijas, sadarbības instrumenti | 5 |
1.1. | Efektīva konflikta pieņemšana, tā atrisināšana | 5 |
1.2. | Sadarbības un pārmaiņu instrumenti | 8 |
2. | Darba stimulēšanas principi, uzņēmuma personāla motivēšanas būtība un mērķi | 10 |
3. | Fokusēšanās uz klientu vajadzībām | 15 |
4. | Pētnieciskā daļa | 18 |
Secinājumi | 28 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 29 |
Secinājumi
1) Konflikta risināšanai ir piemērotas stratēģijas, kas koncentrējas uz konflikta būtību, kā arī uz konflikta procesu paplašināšanu.
2) Pastāv četri sadarbības instrumenti, proti: vara, līderība, vadība un kultūra, kuri palīdz uzņēmuma vidē sadarboties darbiniekiem. Katrs sadarbības instruments ir koncentrēts uz sava mērķa izpildīšanu.
3) Varas instrumenti ir visefektīvākie situācijās, kad ir grūti panākt vienošanos uzņēmumā. Līderības instrumenti ir orientēti uz rezultātiem, un tie pamudina uz sadarbību. Vadības instrumenti ir koncentrēti uz koordināciju un procesiem, savukārt kultūras instrumentos darbinieki sadarbojas tā, lai būtu virzība vienā virzienā.
4) Lai radītu efektīvu motivācijas sistēmu organizācijā, darbiniekus ir jāmotivē sasniegt organizācijas mērķus, kā arī jārealizē darbinieku vēlmes.
5) Lai stimulētu darbiniekus, uzņēmuma vadītājiem ir jāpadomā par adekvātu atalgojumu, pašrealizācijas vajadzību, kā arī par labvēlīgu vidi.
6) Apkopojot respondentu atbildes, nācās secināt, ka galvenais cēlonis konfliktsituācijās ir atšķirīgs viedoklis ar kolēģiem, jo ar kolēģiem ir biežāka saskarsme, līdz ar to biežāk notiek konfliktsituācijas.
7) Apkopojot anketas datus, nācās secināt, ka gan interesanta pieeja klientu jautājumu risināšanā, gan cieša sadarbība ar klientiem, gan klientu vēlmju uzklausīšana ir līdzvērtīgi nepieciešamas, lai uzņēmums visvairāk pievilinātu klientus.
…
Ievads 3 1. Konflikta stratēģijas, sadarbības instrumenti 5 1.1.Efektīva konflikta pieņemšana, tā atrisināšana 5 1.2.Sadarbības un pārmaiņu instrumenti 8 2. Darba stimulēšanas principi, uzņēmuma personāla motivēšanas būtība un mērķi 10 3. Fokusēšanās uz klientu vajadzībām 15 4. Pētnieciskā daļa 18 Secinājumi 28 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 29