Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Zīmoli', 1.
  • Referāts 'Zīmoli', 2.
  • Referāts 'Zīmoli', 3.
  • Referāts 'Zīmoli', 4.
  • Referāts 'Zīmoli', 5.
  • Referāts 'Zīmoli', 6.
  • Referāts 'Zīmoli', 7.
  • Referāts 'Zīmoli', 8.
  • Referāts 'Zīmoli', 9.
  • Referāts 'Zīmoli', 10.
  • Referāts 'Zīmoli', 11.
  • Referāts 'Zīmoli', 12.
  • Referāts 'Zīmoli', 13.
  • Referāts 'Zīmoli', 14.
  • Referāts 'Zīmoli', 15.
  • Referāts 'Zīmoli', 16.
  • Referāts 'Zīmoli', 17.
  • Referāts 'Zīmoli', 18.
  • Referāts 'Zīmoli', 19.
  • Referāts 'Zīmoli', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Arvien lielāka daļa Latvijas uzņēmēju pievēršas mārketinga instrumentu izmantošanai, lai uzlabotu savas darbības rādītājus, piesaistītu jaunus klientus tādējādi veicinot uzņēmuma uzplaukumu. Tomēr Latvijas uzņēmēji joprojām nepietiekoši pārzin mārketinga instrumentu funkcionālās iespējas, kas noved pie tā, ka ikdienā mēs saskaramies ar viena otru dublējošām reklāmām, reklāmas kampaņu radošā risinājuma izsīkumu un savu klientu vēlmju minēšanu, nevis pamatotu un argumentētu noskaidrošanu.
Galvenā problēma, kas negatīvi ietekmē Latvijas uzņēmumu konkurētspēju pasaules tirgū, ir šo uzņēmumu sliktais mārketings, un šo faktu uzsver Zviedrijas tirdzniecības padomes Latvijā pārstāvis Lenarts Zeterfalks. Zviedrijas tirdzniecības padomes pārstāvis uzskata, ka kopumā Latvijas uzņēmumi pasaules tirgū varētu labi konkurēt, tomēr to mārketinga aktivitātes nav pienācīgi pārdomātas un kvalitatīvas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants