Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 1.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 2.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 3.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 4.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 5.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 6.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 7.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 8.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 9.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 10.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 11.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 12.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 13.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 14.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 15.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 16.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 17.
  • Biznesa plāns 'Video un foto montāžas pakalpojumi', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa idejas kopsavilkums    3
2.  Mērķa grupas apraksts    4
3.  Produktu, pakalpojumu un procesu apraksts    4
4.  Biznesa plāna īstenošanas un vadības apraksts    5
5.  Attīstības stratēģija    5
6.  Konkurenti    5
7.  Riski un problēmas    5
8.  Finansu informācija    7
9.  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa idejas kopsavilkums
Idejas aktualitāte:
Video industrija - viena no dinamiski attīstošākām nozarēm mūsdienu multimediju tehnoloģijā. Televīzija ir vieta, kur tiek pārraidīts neskaitāmi daudz video materiālu dienā. Tā ir vieta, kur cilvēki iegūst lielu daļu nepieciešamās informācijas. Turklāt video ir apskatāmi arī internetā. To forma, žanrs, stili ir tik dažādi. Cilvēki reizēm grib paspīdēt citu starpā ar kaut ko īpašu. Ir zinātniski pierādīts, ka cilvēku visvairāk iespaido tas, ko viņš redz vizuāli. Aizraujoši un interesanti notikumi, notiek katru dienu, tāpēc tos iemūžina, lai informētu citus, lai sniegtu vispārēju informāciju par konkrētu tēmu. Tieši foto un video ir populārākais veids kā iemūžina un saglabā informāciju.

Tehnoloģiskais risinājums:
Bez tehnikas mana biznesa ideja nav realizējama. Darbības sākumā firma iekārtoties nelielā telpā, kas būtu mans birojs. Būs nepieciešami jaudīgi datori ar uzinstalētām video montāžas programmām, kuras būs nepieciešamas darbam, kā arī profesionālās videokameras un digitālās fotokameras. Par kamerām rūpēsies algoti speciālisti, jo kameras būs personīgās. Modernas videokameras, kurām ir kvalitatīvs objektīvs, līdzsvara stabilizators, netrokšņainas matricas, procesori, kas apstrādā attēlu tieši filmēšanas laikā - ļauj veikt filmēšanas darbus jebkuros apstākļos ar teicamu rezultātu, tāpēc par kameru kvalitāti un papildierīcēm rūpēsies uzņēmums. Speciālisti izmantos tā saucamās „Jaunās paaudzes” tehniku - digitālās videokameras, kuras var pieslēgt pa tiešo pie datora, dod iespēju krasi paaugstināt video filmēšanas operativitāti, kad no pašas filmēšanas sākuma līdz gatavai filmai paiet pavisam īss laika sprīdis. Tas pats ir attiecināms arī uz digitālo fotogrāfiju ērtu un ātru apstrādi.

Mārketings:
Patērētāji no sākuma būs jāinformē par uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem. Informācija par uzņēmumu tiks ievietota interneta uzņēmumu katalogā. Būs jānoslēdz līgumi ar uzņēmumiem, kuriem tieši vajag šāda veida pakalpojumus, jo tas pamazām attīstīs manu biznesu. Kad palielināsies peļņa varētu izvērst uzņēmuma produktu reklāmas kampaņu, tādējādi piesaistot lielāku mērķauditoriju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants