Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts mūzikā', 1.
  • Konspekts 'Konspekts mūzikā', 2.
  • Konspekts 'Konspekts mūzikā', 3.
  • Konspekts 'Konspekts mūzikā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 2.klase
Tēma: Ritms
Temats: „ Kaķi ”
Mērķis: Sekmēt bērnu muzikālo ritma izjūtu.
Uzdevumi:
1)Nostiprināt prasmi veidot stāstījumu.
2)Veicināt prasmi strādāt ar ritma zīmēm.
3)Pilnveidot sadarbības prasmes.
Izmantotās darba formas: frontālais, individuālais, pāru darbs.
Izmantotās metodes: Rotaļa, stāstījums.
Skolotāja darbība.
Skolotāja aicina parādīt fotogrāfijas un pastāstīt bērniem par savu kaķi – vai ir vai nav, kā sauc, kā viņš nokļuva bērna mājās.
Skolotāja izdala darba lapu ritmizēšanā.

Bērnu darbība
Bērnu stāstījums par savu kaķi.
Bērni individuāli uzraksta ar ritma zīmēm, attēlos dotos kaķu vārdus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants