Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 1.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 2.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 3.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 4.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 5.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 6.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 7.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 8.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 9.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 10.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 11.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 12.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 13.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 14.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 15.
  • Prezentācija 'Pedagoga profesionālā identitāte un kvalifikācija', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Identitāte – sevis apzināšanās, savu īpašību, spēju izjūta, ka paši esam kaut kas, paļaušanās uz sevi, pašapziņa uzvedībā, spēja pieņemt lēmumus. Relatīvi nemainīgs garīgais veselums. Identitātes apziņai ir nozīme sevis veidošanā un saglabāšanā.
Identitāte top bez īpaša, apzināta, mērķtiecīga veidošanas procesa:
Ikdienā
Saskarsmē
Mijiedarbībā
Neapzināti vienam no otra pārņemot kultūru, tradīcijas, stilu, domāšanas veidu, uzvedību u.t.t.

Šīs līdzības un tāpatība uzskatāmi atklājas, tikai nonākot tiešā saskarsmē ar citu identitāti.

Saistībā ar identitāti var runāt par diviem procesiem -
identitātes apzināšanās
identitātes veidošana

Bez savstarpējām attiecībām neviena identitāte veidoties nevar!

Pedagoga pienākumi un tiesības
deklarēti Izglītības likumā
iekļauti izglītības iestāžu nolikumos
iestrādāti izglītības iestādes koncepcijā, stratēģiskās attīstības plānā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants